Jag fixade det.

Nu kommer jag till det normala skrivandet men nu är jag lycklig,jag fixade det med att ladda upp foton på bloggen,
helt utan hjälp det är värt en klapp på axeln,det är kul att få med lite bilder ibland.
Jag gick och la mig efter maten och sov till klockan 15,jag valde att sova istället för att åka på den traditionella handlings turen som är på måndagar,jag måste ju spara pengar till Ullared på torsdag och sova middag är aldrig fel.
Sen gick jag upp till han som är i verkstaden och vi fixade lite med min elefant,nu ska vi börja klä den i koppar tråd runt kroppen för nu har vi klätt alla benen färdigt.
Jag tänkte att jag skulle ta en bild på den nu så ni får se på underverket och sen har jag ju fått ett litet gäng nya elefanter som jag gärna vill visa er med så ni ser hur min nya samling här förökas det går snabbt.
Sen fick jag springa ner till återsamlingen,det hör till fast ibland känns den väldigt onödig.
Upp igen för jag och T hade hand om disken efter kvällsmaten samt dukningen innan och med T är det inga problem för vi jobbar ju båda och då går det snabbt.
Sen ner snabbt som attan till rummet och skriva ihop ett kort till min älskade man,jag skickade med 200 kronor till honom han har ju det inte så fett där han sitter.
Och iväg till postlådan för att hinna få iväg det så han får det i morgon då tog jag dom två fotona som jag visade innan annars är det inte så mycket att se när man går just den rundan.
Tillbaka till hemmet snabbt som katten och haffa min spel personal för några rundor alfapet som jag vann båda rundorna så nu ligger vi lika i det stora hela.
Det är ett väldigt roligt och lärorikt spel hjärn gympa kan man säga och det är ju aldrig fel att öva hjärnan.
Men jag kan bli lite irriterad på omgivningen som ska lägga sig i och visa ord,för dom förstår inte taktiken att man vill ha så många poäng som möjligt utan sitter och pekar och viskar och blir sura för man inte gör som dom säger,
så jag pustar ut varje gång dom försvinner och vi är ensamma.
M har jag inte sett så mycket av idag men jag stötte på henne när jag kom från postlådan,då berättade hon för mig att det hade ordnat sig så hon fått tillbaka den riktiga ritalinan igen,för hon hade hotat sjuksystern med att hon skulle ringa sin doktor i Stockholm.
Ja,ja jag skiter i vilket,men hon var ändå inte riktigt nöjd för dom skulle hälla ut kornen i en mugg,så nu kan hon inte sniffa det,osis för henne.
Annars har det inte hänt så mycket men jag tittar ju in lite senare igen så vi ses igen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0