Jag har nog feber.

Har försökt nu under kvällen att hålla mig uppe men yrseln går inte över tyvärr så jag har beslutat mig för att gå och lägga mig.
Jag hoppas på bättre mående imorgon om inte så får jag försöka sova bort eftermiddagen i morgon med,
för jag vägrar vara sjuk i helgen,så är det bara.
Jag är inte så kry att jag orkar engagera mig så mycket i det som händer runt om kring,men det verkar ju otroligt lugnt.
Jag tittade på bonde söker fru det är ju ren förnedrings teve men ändå sitter man där och kollar,man blir ju lite engagerad i någon av bönderna och vill bara se mer.
Sen var det efterlyst och det såg jag bara en bit av för nu börjar jag bli trött,det hade jag nästan glömt,hur jobbigt det var att vara förkyld.
Jag avslutar här och återkommer i morgon med förhoppningsvis nya friska tag.
God natt alla som läser detta och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0