Jag mår inte bra.

Min förkylning har blivit värre och efter som jag inte är van att vara sjuk,så blir det nästan värre allting,man känner nog efter mer.
Förkylningen har satt sig på mitt balanssinne och det gör att jag blir lite orolig,för det känns hela tiden som jag håller på att få eppelepsi anfall och det vill man ju inte gärna ha.
Jag var ändå ute på promenad i morse med T och det gick bra,morgonsamlingen så sa jag att jag inte pallar åka iväg på permis,för jag är rädd att vara helt själv när jag mår så här,så jag bryr mig inte om att åka över natten denna gång,jag försöker vara rädd om mig i stället.
Det känns lite konstigt för jag hade sett fram mot permisen och komma här i från,men det går ju fler tåg och jag fick ju beviljat till nästa onsdag så då får jag göra ett nytt försök.
Jag måste bara bli bättre till helgen så jag får ligga så mycket jag kan,så blir det nog bra med den saken.
Ja,nu över till dagen igen.
Vi hade precis missbruksgrupp ochden handlade åter om återfall och vi pratade om det vi hade kryssat i på papprena
det blev mycket aktivitet i gruppen för en gångs skull  och tiden gick jätte fort.
Men förkylningen sätter ju verkligen sina spår.
Precis nu så ringde dom från spärrservice där jag är medlem och frågade om jag ville ha ett extra skydd för alla nya sorts bedrägerier som händer med ens kort och det sa jag ja till faktiskt och det gällde om jag blivit rånad eller sådana grejer och över hela världen och det tycker jag lät bra så det tog jag och då får jag ett överfalls larm på köpet det behöver ju jag ha,ha.
nu avslutar jag och kommer in senare igen kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0