Jag saknar kärlek. 1987

Jag vill så gärna bli kär,
om någon kan älska mig.
Jag vill så gärna ha någon,
om någon kan fånga mig.
(
Jag har ju allt jag behöver,
jag har kläder och mat.
Jag har en egen stereo
och en teve apparat.
(
Jag saknar all den trygghet
man har när man är två.
Jag vill älska passionerat,
varför ska det va så svårt?
(
Ge mig självförtroendet,
som jag glömt någonstans.
Tag ifrån mig min oro,
ge mig en chans.
(
Jag vill skänka all min värme
till någon som bryr sig om mig.
Som kan ge mig den värme
jag aldrig fått.
SLUT
(
Som jag sagt förut så är 87 en mycket produktiv period med mycket tankar och stunder av drogfrihet.
Och mycket saknad efter något jag inte kunde ta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0