Jag vann på bingon.

.
Inte illa jag vann två vinster på bingon i kväll en stor påse med sån där nötcreme 6 st tror jag det är i den,
det kanske inte är den bästa bilden men ni ser nog vad det är jag är glad att jag vann så är natten räddad.
Nej,skämt å sido,jag tänkte se om jag lyckas spara den till Allex kommer på Lördag.
Det var lite krysstad stämning uppe i huset innan bingon började det är M och K som är i luven på varandra,för vilken gång i ordningen vet jag inte,men dom går helt enkelt inte ihop.
Det är lustigt med dom två,nu när den lilla tösen har åkt så tävlar dom om gunsten av den kille hon hade lite kuckeliku med här och det syns på dom bägge att dom är beredda att lägga vantarna på honom bägge två,det är kanske därför dom inte tål varandra just nu.
Men frågan är om han är intresserad av dom?
Ja,detta kommer inte bli lätt,men dom måste göra något åt M för hon kör med alla hon kan och ropar på dom som hundar,det är inte trevligt att varken se eller höra och det värsta är att dom hon ropar på kommer direkt,för dom vågar inget annat,för det blir dubbelt så jobbigt att ha henne som fiende tror jag dom tycker och dom blir hennes fiende om dom inte gör som hon säger,jag tycker det är fördjävligt,att hon ska få rumstrera runt som hon vill här.
Hon hör inte hemma här överhuvudtaget enligt mig,hon behöver något annat.
Då är ju K rena ängelen mot henne hon är ju ingen terrorist på det sättet hon har ju en annan taktik.
Nu avslutar jag inlägget för jag ska visa mina fina sockor som jag köppte igår hej på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0