Legat hela eftermiddagen.

Jag och T gav oss ut i morgonen det var faktiskt skönt på morgonen fast man är krasslig,har nog ganska mycket feber tror jag.
Sen tog jag en kopp kaffe i stora huset och tittade lite på teve,i väntan på att den skulle bli 9.15 så våran lilla samling i huset skulle börja och läs och häpna alla var uppe idag,det är så man blir riktigt glad,vi berättade hur vi mådde och jag sa givetvis att jag var ganska hängig men att jag inte klarade av att vara sängliggande hela dagen.
Sen var det lång väntan igen,för ART-gruppen började inte förens 11.00,mer kaffe och teve tittande för jag ville inte gå och lägga mig förens grupp och käk var avklarat.
ART-gruppen var det också full styrka idag och trots att T försökte protestera som vanligt så blev hennes röst inte hörd idag,det var nog för vi andra inte sa något alls utan bara gjorde det dom sa att vi skulle göra,fy,vad skönt det kändes,gruppen blev av.
Vi fick ett papper där vi skulle skriva vårt namn i mitten och sen grena ut vad vår indentitet bestod av det var en mycket intressant övning faktiskt, jag skrev faktiskt ganska mycket eller vågade göra det om man kan säga så.
Min identitet består mycket i att jag är fru och mamma samt djurvän,sen får man säga egenskaper.
Nyfiken,kontrollfreak,har mycket fantasi,lätt lärd,envis,glad,omtänksam.mm,mm.
man kunde skriva hur mycket som helst men idag orkade jag inte,och jag undvek faktiskt mycket av mina negativa egenskaper idag,utan tog det som i låg i grunden för mig.
Ja,allt som allt så gillade jag gruppen idag och det verkade som dom andra gjorde det med.
Sen käkade vi soppa och sen la jag mig i rygg läge och sov fram till 16.30.
Ja, jag har inte varit med så mycket idag och kommer nog vara ganska utslagen i morgon med,så vänta er inga underverk just nu utan ni får vara nöjda med det lilla just nu.
Jag ska nu gå upp och ta en kaffe och kolla läget lite.
Som ni förstår så gick jag inte på NA-möte idag tyckte inte jag var tillräckligt kry för det.
Nu avslutar jag med en bamse kram och lägger mig efter kaffet igen vi hörs senare,man vet ju aldrig vad som händer vid kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0