Lika blåsigt idag.

Jaha nu är det snart dags att åka ut på äventyr,i stora världen,det ska bli skönt att komma bort en stund.
Ibland tär detta ställe på mig,men så ska det nog vara,för man ska inte trivas för bra på stället.
Man ska ju faktiskt hem sen.
Det blåser väldans mycket så det känns att det är höst,har redan pimplat i mig många koppar kaffe,så nu får jag sluta annars så blir jag så kissnödig på tåget och det är inte skönt.
M kom upp hit till stora byggnaden innan och sa att hon skulle ut på cykel utflyckt och jag tittade ut och sa i detta vädret,men hon sa att hon visste vart hon skulle ta vägen och då började jag begripa,hennes kille O har permis i permissions lägenheten och har förmodligen inte svarat när hon ringt så hon tänker helt enkelt åka dit.
Det är en gissning från min sida,men den är inte omöjlig.
Det är konstigt men på något sätt får jag veta grejer,som jag nog fått veta ändå fast mycket senare,jag hörde att O inte var i den lägenheten utan hos han som pryglar upp min vän och det är inte bra,för han är ju defenitivt inte ren
och dess utom har han ju ett stort agg mot mig för att jag har försökt ta hans tjej ifrån honom.
Han har ju till och med ljugit för min vän och sagt att jag har velat ligga med honom och varit inne på hans rum flera gånger när han fortfarande bodde här och erbjudit mig att ligga med honom,han har otroligt fantasi den mannen,
för jag är inte helt utan smak och han var nog den sista mannen i historien som jag skulle tänka något sånt med,
skulle inte ta i honom med tång ens han är förfan så motbjudande så jag skulle kunna spy på honom.
Nog om det nu,det började ringa i min mobil vid 05.30 ett nummer som jag inte känner igen,men jag misstänker att det är min berömda vän som har bytt telefon så jag inte ska känna igen nummret,men den gubben går inte när det gäller mig,då svarar jag ju inte ändå.
Det har inte hunnit hända så mycket och nu ska jag snart iväg så idag så blir det inte mycket inlägg men några hinner jag med,ha en underbar dag för det har jag tänkt att ha med min man.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0