Lite sen igen.

Jaha,natt snart men i natt kan jag lova att det är lugnt här och jag har mest suttit på mitt rum idag och pillat med datorn och läst lite,nu har jag snart läst ut nästa bok som jag sen ska ge tips om.
Kanske är den bra,kanske är den dålig det får ni se när jag läst färdigt,det är ju alltid bra med lite boktips eller hur?
Jag är fortfarande i min egen rosa lycka värld och den vill jag ha så därför går jag inte ut och utsätter mig för att någon ska fördärva den känslan för mig.
Jag längtar faktiskt till Ullared det ska bli kul och se om jag fixar den biten,det tror jag att jag gör.
Ser fram emot det,har tänkt att titta efter en vinterjacka det börjar ju bli dags för det nu och sen kommer jag säkert hitta andra saker som jag tycker jag behöver det kan jag räkna ut,jag tar med mig kameran och fotar lite,så jag kan visa vad jag köppte och lite sånt för i morgon blir det nog inte mycket skrivet,vi åker tidigt och kommer hem vid 17 tiden så ni får hålla till godo med det som hinns med.
Jag är lite komfunderad på K,hon fjädrar sig lite väl mycket med den allra nyaste killen och jag kan tänka mig att det är för att han har suttit inne,hon har en dragning åt sånna killar mycket märkligt.
Ha,ha,ha  ska jag säga min kille sitter ju han med men jag drog mig inte till honom för att han var kriminell utan tyvärr råkade han bli kriminell pga.mig om man kan säga så,men det är ju fel det med,men det han åkte dit på gjorde han för att skydda mig,det lät bättre.
Jag sitter och tänker på mitt liv som uppgarderades nu med detta beslut nu har jag alla möjligheter i världen att göra något bra av detta.
Jag säger bara att HURRA.
Här har jag inte hört ett ljud det har varit så tyst och lugnt.
Så nu säger jag god natt till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0