Lite tankar på morgonkvisten.

Ja,det blir lite tankar bara för det har inte hänt något särskilt än,inte ens M har kommit för sin medicin än,mycket märkligt.
Idag har jag satt på mig långkalsonger under,förberedd för min och Ts promenad,om hon nu vill gå när det är hennes födelsedag idag,det vet man aldrig,men jag hoppas det för jag tänkte ge henne presenten jag köpte till henne då.
Idag tänkte jag ägna mig åt lite tankar tills det kommer igång här på bygget och det är inte heller så fel.
Idag måste jag samla mod och ringa till tandläkaren,jag har ju fått ja,till kostnadsförslaget så det är bara att köra igång,bara och bara jag är ju förfan livrädd men jag kommer nog inte dö denna gången heller,bara jag får med mig någon att hålla i handen,annars vägrar jag,det är lite barnsligt men i det läget så hamnar jag i någon sorts barnstadie.
Man får väl hoppas att dom inte har tid förren om några veckor så jag hinner förbereda mig om jag nu kan det,det är frågan.
Jag måste ordna med att få internet bank med,sådana enkla saker klarar jag inte av,jag blir handlingsförlamad och konstig,så jag skjuter på det hela tiden,jag måste säga till någon att sitta med mig när jag ringer för blir det det minsta komplicerat så lägger jag bara på,jag känner mig vid det här laget,mina rädslor ligger på en simpel nivå men för mig är det stora rädslor lik förbannat.
Jag satt och pratade i morse med killen som var lite abstinent för några dagar sen,han har återhämtat sig,men det märkliga var att han var vaken och visst varit vaken sen klockan 5 det är ju en okristlig tid,i alla fall för honom,för det brukar han ju inte vara.
Han får visst inte rätt sorts insomnings tabletter och kan inte sova för den sakens skull och det är lite små aktigt av hemmet att inte låta honom få dom han haft förut i sitt liv,för Imbovane är ju ingen big deal det är ju en ganska vanlig tablett på behandlingshem och tänk vad dom kunde tjäna på det,då kanske dom slipper,massa onödiga tablett byten med mediciner som inte är narkotika klassade,för medicin byten är aldrig bra,även om det är oskyldiga tabletter,för då tvingas man in i sitt gamla mönster med smussel och lämnar alltså inte helt sitt gamla liv och det leder bara till en sak att man fortsätter när man senare kommer ut.
Jag tycker ärligt synd om J kan man kalla honom,för jag tror att han verkligen vill.
Om jag får säga mitt så ge killen imbovane.......Kommer in senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0