Lite tid över.

Jag och T promenerade på morgonen det är alltid lika skönt,men det blir ju kallare och kallare,
Jag tycker det är tråkigt att hon åker hem på permis över helgen men det är ju jätte skönt för henne,så klart.
Gemensam samling i stora huset för att planera helgens aktiviteter,denna helg ska jag inte vara med på något,
för min son gillar inte att åka gocart och inte jag heller tack vare min epelepsi och på Söndagen ska jag ju till min älskade man och hälsa på,det blir bevakat denna gången med men nästa gång får jag hoppas att dom släpper på det.
Sen skulle alla tjejerna ut till kocken i köket för att se vad vi skulle göra för mat i helgen.
Det ska bli jätte spännande att se hur det går med matlagningen i helgen för varken T eller jag är här och ingen annan brukar göra det utom vi,så det blir väl personalen som får väldigt mycket att göra i köket.
Det är ett konstigt fenomen här på hemmet att när det är vi tjejer som har köket så slarvas det mest och ingen nästan gör någonting och det borde vara tvärt om för tjejer brukar tycka om att laga mat och pyssla,men denna grupp är helt motvals men det är kanske så i dagens läge.
Sen var det våran egen samling,den var späckad men det är så att en av personalen ska ta och prata med dom unga tjejerna om hur dom sköter sig en och en och där går hela förmiddagen,sen har vi nog ART.grupp på eftermiddagen.
Så nu har jag varit uppe i verkstaden och joxat med min elefant,den blir fin när den blir klar.
Men idag var det något som var hel galet där uppe tråden jag klär elefanten med gick av hela tiden och det blev tokigt hur vi än gjorde så jag ansåg snabbt att det inte var rätt dag för att pilla med elefanten,så jag la ner projektet efter 45 minuter.
Får fortsätta efter helgen,så blir nog allt bra.
M kom in i verkstaden när jag satt och pillade och sa att det var våran lyckodag idag för hon skulle låta oss ta varsit ängla kort och vi skulle få behålla det.
För det första så ger man inte bort änglakort eller tarot kort till någon annan om man nu är seriös,men det är hon ju inte och sen fick man inte läsa kortet själv utan hon läste det och det var engelska som hon nog inte kan ett smack av,men jag fick ju kortet så jag kunde läsa det själv sen,men det var mycket märkligt,för delar man på en ängla lek så bryts dess kraft och då slår inte det som står in så jag får nog ta ett eget sen.
Han som var lite halvabstinent igår har inte synts till på hela dagen idag,så han mår nog dåligt.
Vad jobbigt för honom att han inte kan tala om varför han mår dåligt,för att det är så mycket mygel och skit,så han får hålla sig inne på rummet och rida ut den värsta stormen själv.
Det kommer ju bli bättre så det är inget att oroa sig för.
Nu ser jag att det är matdags så jag bryter här,vi hörs senare kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0