Nu är jag helt slut.

Mensen knäcker en,eller mig för att vara lite tydligare,jag är trött lite vemodig,tryckt och uppsvälld,den får sluta nu.
Annars har det varit en bra dag på många sätt och framför allt lugn M har bara haft ett utbrott.
Nu hörde jag henne precis i korridoren,men hon lät väldigt glad.
ART-gruppen var bra idag det var en fråga till oss om vi kunde tänka oss att ha en blandad grupp med killarna och det tyckte nog alla var en bra ide,det är lustigt men det har varit i diskussion mellan några av oss tjejer för ett tag sen om att någon grupp kunde vara gemensam,för det är viktigt när man går här tillsammans hela dagarna,att man har lite behandling gemensamt och nu kom frågan jätte kul.
Men själva förslaget är inte riktigt klart än,men jag tror nog att det går igenom,varför skulle det inte göra det?
Sen gick jag och knöt mig ett par timmar tills jag vaknade av att matklockan ringde helt yr i huvudet går jag upp och möts av hur mycket rulltårta som helst,så ni må tro att jag högg in på den,jag tror att jag tog en tre eller fyra bitar.
Sen kom min ena kontaktperson och tyckte att vi skulle sätta oss alltså jag och båda mina kontaktpersoner och göra en grov planering och börja jobba lite med mina praktiska problem.
Vi har satt tisdagen preliminärt för att åka iväg och ordna internet banken till mig och sen på onsdag ska jag ju sova i i permissionslägenheten en natt och sen ska vi ordna med lägenheten,som jag måste börja söka nu,ja,det börjar bli mycket nu om jag får säga det själv,men det är ju i ett lugnt tempo så det klarar jag nog av ska ni se.
Annars har det inte hänt så mycket här på bygget idag,som om inte det här räcker man är aldrig riktigt nöjd,nu är det ganska skönt med ett litet brake innan man ska upp och titta på idol mm.
Det är alltid en prövning att sitta instuvad i en soffa med fullt av människor men idol vill jag bara se.
Jag återkommer efter tio någongång kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0