Nu är jag väldigt trött.

Jag har gått på halvfart nu ikväll har inte hunnit vila under dagen idag då är jag nästan halvdöd vid den här tiden,
nu sitter jag här vid datorn och äter vit choklad medan jag skriver,jag älskar vit choklad och då menar jag verkligen älskar.
Jag vann en chipspåse på bingon,vinsterna var ganska spridda över gänget som spelade så det blev inget vidare gnäll,som det har lätt att bli här på det mesta vi gör.
Allt har varit lugnt hela kvällen så vitt jag vet.
Det ska bli spännande att komma bort här ifrån över en natt,jag ser fram mot det och jag tar ju givetvis med datorn.
Jag kommer nog också ta med en bra bok mm,vet inte riktigt än,det är ju bara över en natt.
Det känns tryggt att lägenheten är på andra våningen för annars hade jag nog inte kunnat slappna av jag och mina skräck fantasier,att dom aldrig kan försvinna,jag har mycket strategier runt mitt liv och leverne men just den rädslan kommer jag banne mig inte över,jag måste hitta en strategi för den med för den är ett hinder.
Ja bo måste jag ju göra hur eller hur så jag får väl försöka be om hjälp om det en dag men det skjuter jag upp litegrann för annars så händer det för fort och för mycket på en gång,och då är jag rädd att jag inte orkar med.
Ja,när man önskar att M ska vara vild och jobbig så man kan hoppa på henne,då är hon så lugn som en filbunke,det är lustigt eller så är hon lugn för hon ska få åka på permis eller något sånt,jag vet inte annars har hon väl blivit sjuk på något sätt.
Men något har hon i planerna,det är jag hundra på.
Nu har lugnet lagt sig över hemmet och jag ska snart också gå och lägga mig,ska bara in på facebook en liten sväng och fixa med mitt lilla cafe som jag har där inne,vi säger så gott folk.
Och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0