Nu glömde jag nästan bort er.

Jag har suttit på facebook och fixat lite med mitt cafe där,det är ett jätte kul spel som jag knappt kan slita mig från.
Så ni får ursäkta mig,men nu är jag ju här.
Jag och T hade kvällsmaten idag det gick smärtfritt det gör det alltid när vi har köket och det är så skönt.
Det har kommit en ny kille idag nu börjar alla komma in för kylan lockar inte folk ut precis,nej,nu vill man sitta
och äta upp sig om socialen går med på det,killen verkade helt ok.
Sen har jag spelat alfapet idag idag vann vi vars en mach ,vi har hunnit med handlingstur också där jag och T gick tillsammans vi köpte lite smått och gott,jag köpte vykort som jag ska dela med min man,för han har ju lite svårt att köpa några själv och jag hinner glömma vilka jag gett till honom,så det blir ju en överaskning för mig med ändå.
Nu börjar räkningarna lägga sig på hög......
Bara dom inte hinner in till kronofogden där jag blivit skuldfri precis det vore ganska onödigt tycker jag,men en av mina kontaktmän har ju lovat att hjälpa mig en dag inom det närmaste så det hoppas jag han gör.
Det har varit en mycket lugn kväll och det kan vara skönt faktiskt.
Men jag har varit lite trött här i kväll för jag har inte fått sova middag och det vill jag ju helst göra.
Nu var det ett tag sen jag arbetade med min elefant,så jag tänkte att det vore en ide att göra det någon dag nu
för annars blir den ju aldrig färdig.
För jag har lite andra projekt som jag skulle vilja göra i verkstaden exempelvis fläta ten tråd på läder det blir ju jätte snygga armband.
I bland när jag sitter här och skriver så kan jag bli lite orolig att någon annan av dom intagna skulle hitta denna blogg på nätet,det kanske skulle bli en katastrof men det gör inte att jag kommer sluta skriva för jag har detta som ett forum och jag har ju inte gett ut det till någon,så skulle dom råka hitta den så är det bara synd om dom.
Men tanken kan göra mig lite bekymrad,för det är ju mycket skit jag tänker om vissa människor men jag snackar ju inte skit om dom med andra här på hemmet utan för några som kanske inte har en aning om vilka dom är och jag skriver ju inte ut namnen på dom och det kan ju vara vilket ställe som helst ute i landet,så blir någon sne på mig så kommer jag försvara mig.
Jag älskar att skriva för andra här ute och lätta på mina känslor,det underlättar mitt liv och min förvandling till en bättre människa.
Nu avslutar jag med en godnatt kram och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0