Nu krånglar datan igen.

När jag skulle sätta på datan för en halv timme sen så ville den inte starta,men till sist gjorde den det,det beror nog på vädret ska ni se.
Så nu kan den lägga av när som helst under dagen så ni är beredda på det om det blir strul så blir det inga inlägg.
Idag vaknade jag och var pigg som fan när jag tittade på klockan ordentligt så var den bara fem på morgonen,men jag kunde inte somna om så jag läste lite och var inne på facebook en liten runda sen ville inte datorn mer.
Det är dimmigt och duggar ute,typiskt höst väder och jag undrar om T vill ta sin promenad idag,jag hoppas det.
Hon kommer väl snart skuttande över gräsmattan så jag får väl vara redo på att hon kommer och knackar på.
I natt har det varit en lugn natt det märks och M har inte synts till än.
J han var uppe idag igen,i natt hade han inte sovit något,jag tycker det är mycket märkligt att han inte får sina imbovane,så han får sova,för alla vet ju att man måste sova annars så spelar hjärnan en spratt och man kan bli ilsken jag tycker faktiskt synd om honom.
Nu börjar personalens bilar rulla in så nu ska jag gå och göra mig redo för en ny dag här på hemmet alltid lika intressant faktiskt.
Jag hoppar in senare om det vill sig väl annars blir det när det blir hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0