Slutet. 1987

Slutet på historien var inte lycklig,
slutet var av omoralisk sort.
Vi skildes som bekanta,ej som vänner,
du ut ur mitt känsloliv gick bort.
(
Slutet begrep jag mig inte på,
slutet bar en obegriplig klang.
Om vi sågs igen vad skulle hända då?
Då skulle våran vänskap ej vara sann.
(
Slutet på en saga brukar bli fin,
men i denna var det bara svek.
När du ej längre var min,
begrep jag vår farliga lek.
(
Jag tvivlar inte på det vi gav varann,
men slutet det blev hårt och kallt.
Vårt band var lögner till du försvann,
slutet var ett faktum när jag fattat allt.
SLUT
(
Ja,ett uppbrott från min hemliga kille,allt uppdagades det var uppslitande då,men nu ingenting...
kommer in senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0