Solen tittade fram till slut.

Det blev inte som jag hoppats T kom upp och vi gick en promenad,men precis under promenaden så var det inget regnande och blåst,det var en konstig känsla,precis som något där ute visste att vi skulle promenera.
Det var jätte skönt.
Och nu när jag tittar ut genom fönstret så blåser det,men solen lyser och det gör mig otroligt glad,humöret är på topp om jag får vara riktigt ärlig.
Vi hade morgon samling och där var vi bara fyra stycken,dom jag brukar kalla järn gänget,för utom en,men hon är ju på permis så det är ju giltig frånvaro.
Det är jag,T,K och en som också börjar på m,så hon får väl skrivas med liten bokstav så ni inte tar fel på person.
m,ska ha sin soc. här idag och det märks på hela henne att hon avskyr sin soc. hon är försvars inställd redan.
Det knackade precis på min dörr och det var allas våran sjuksyster som gav mig en tid till vårdcentralen kl.15.15.
Det gäller mina händer för jag har mycket jobbigt med eksem just nu,så jag måste ha en salva så det går över.
Det gick fort för jag pratade med henne om detta i tisdags,så ska det vara.
I eftermiddag ska vi åka en sväng,för att ta ut pengar samt gå till biblioteket,det var en liten spontan grej och det tycker jag är trevligt,för det är inte ofta sånt händer.
På samlingen togs det upp att det varit besök i tjejvillan av killar och det får ju inte ske,men det var inte oss som var på samlingen som det gällde utan dom tre som låg och sov.
Det händer lite saker i det dolda här på hemmet,men så dolt är det inte när en liten Jenny tassar runt.
Men jag skriver bara här på bloggen så det är ju ingen större fara.
Jag ska säga er att jag har en väldig nytta av bloggen det är som en dagbok för mig,en kanal där jag får ut mycket av mina känslor,när jag skrivit här så mår jag mycket bättre,sånt här borde alla hålla på med.
Jag tittar in igen när jag får tid.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0