Ursäkta avbrottet.

jag var tvungen att avbryta skrivandet för det var tid för återsamling,så kan det bli ibland.
Det jag funderar mest på är vilka som var med i natt,för det var en väldigt konstig känsla på återsamlingen idag.
DDet var en av mina kontaktpersoner som höll i återsamlingen för det är sjukdom för personalen som tillhör tjej huset,
Och alla verkade vara så på bettet och när återsamlingen var över så ville han prata med mig om lite tider då vi skulle ha samtal och då var dom på hugget mot mig sen och frågade vad vi pratade om och då sa jag att jag måste väl få prata med min kontakt person och allt rör inte er jag har viktigare saker att prata om,då som först verkade poletten gå ner,det är mycket konstig stämning här idag eller så är det jag som är överkänslig just nu,för jag har ju min proppbytar vecka som jag brukar säga när jag har mens och då är man ju lite kinkigare än vanligt.
Jag hade samtal med min andra kontakt person idag och i min tankspriddhet så höll jag på att glömma den tiden,så dom var tvugna att hämta mig.
Jag hade ett bra samtal med henne vi pratade om hur det hade känts på mina alla exponerings övningar som har duggat ganska tätt nu sista tiden och det är bra och prata om det med någon annan så man inte bara går och grubblar på det själv.
Mitt i vårat samtal så gick brandlarmet igen och vi fick snällt gå till flaggstången igen andra gången idag.
Blir det för ofta kan det lätt hända att man tillslut struntar i det.
Jag undrar om partyt fortsätter i natt jag skulle så gärna vilja komma på dom jävlarna som bara vill sabba för alla andra,jag får väl försöka vara uppe lite längre i kväll så jag kan höra något det kanske verkar löjligt,men jag vill så gärna trycka till dom när dom har som roligast,att festa på ett behandlingshem,roligare kan man ju ha det.
Idag är det bonde söker fru vid åtta och sen efterlyst,ska försöka se allt ihop sen skriver jag igen kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0