Usch vad jag fryser.

Jag vaknade från min middagslur av att jag frös det var så kallt och det är typ nu för en kvart sen ungefär och först nu så såg jag att mitt fönster stog öppet en bit så det var ju inte så konstigt att jag frös då med andra ord,men det är säkert kallt ute med.
Jaha,nu får vi backa bandet lite för att se vad jag åstadkommit idag då.
Jo,en promenad ensam så klart jag tog lite bilder under promenaden idag som jag ska sätta in så ni får se hur min säkra runda ser ut.
men den kommer nog inte in förens i morgon eller något sånt för nu orkar jag inte stöka med det.
sen gemensam samling där fanns en aktivitet som jag skulle tänka mig att jag och Allex kunde följa med på och det är tropikariet,jag satte upp mig,men det gjorde ett antal andra med,så förmodligen så får inte Allex plats och då struntar jag i det så får vi sysselsätta oss bäst vi vill,men så är det ju och det står jag och min underbara son ut med,vi är bra på att rätta oss i ledet bägge två.
I kväll är det bingo och man får ju hoppas att man vinner så man får ihop lite godis till idol.
En tjej som varit här kom hit idag,jag tror ni vet vem hon är,hon som avslutade men skulle ha eftervård i två månader två dagar i veckan, så vi åt tillsammans och hade ett litet snack om en gemensam vän som ni också vet vem det är hon som drog och kom och drog och sen inte kom som hade ett besvärligt förhållande med en man som också kom här ifrån,nä,nu börjar jag känna att minna förklaringar krånglar till det för både mig själv och allra mest för er,så det lägger jag ner,vi pratade om det i alla fall.
Sen var det dags för ART gruppen där alla som var kom,utom en som har dispans (kommer inte på stavningen)
Och där skulle vi prata om känslor och det blev som vanligt suck och irritation nästan direkt,men dom var kvar,nästan hela gruppen ändå.
Men sen gick dom bara helt soniak när det var bara några minuter kvar,då var det bara jag och hon på utslussen kvar men vi var kvar hela resan om man kan säga så,känslor är ju det jag känner att jag har behov av att prata om ofta och mycket så det inte går fel för mig,det kändes skönt att hon var kvar med mig för jag känner att annars skulle jag nog inte pallat trycket.
Sen direkt till min underbara säng som bara stog med öppen famn och väntade på mig.
och nu sitter jag här och skriver och är nyvaken.
Ska snart på återsamling så jag avslutar här och återkommer någongång efter kvällsmaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0