Utanför mitt fönster.

Jag har hunnit att duscha och göra mig i ordning och druckit kaffe har jag också hunnit med.
Det är ju ganska ljust ute på morgonen nu.
Jag märker att jag blir stressad nu på morgonen när T har börjat gå igen och nu ska ju en ny kille följa med också,
så det är bäst att jag är klar med skrivandet till åtta.
Det är konstigt vad man vänjer sig fort,jag har vant mig vid att gå själv nu,så då tycker jag dom andra är i vägen,det är lustigt för innan så ville jag ju ha sällskap och nu känns det bara olustigt om jag får vara ärlig.
Det har varit en lugn natt så det är ju bra,nu är vi nog inne i en lugn period igen och jag hoppas verkligen att den håller i sig.
Idag tror jag att jag ska ställa upp mina elefanter till fotografering,det har dom nog väntat på ett tag nu.
Det är tyvärr inte mycket att skriva om än så ni får ha tålamod vänner så dyker jag upp igen så fort det finns ett utrymme för det.
Jag märker att ordspråken börjar om igen så ni blir inte utan,men jag lovar att byta,så fort min son kommer.
Jag säger hejsvejs så länge.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Den relationen bör man vårda ömt!

2009-10-27 @ 12:13:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0