Vad ruttet.

Nu är det krig igen jag är så trött på det här,lugnet varar inte länge på detta ställe,jag är faktiskt lätt förvånad att det inte tar slut och ännu mer förvånad att jag faktiskt kan leva mitt i det utan att reagera mer än jag gör,det är en ny upplevelse i mitt ny vunna liv.
Jag kommer till vad som hänt senare,jag vill först bara beskriva dagens förlopp hittills.
Jag gav T en födelsedags present innan vi spankulerade i väg på vår dagliga promenad,jag gav henne en penna,där det stog vågen på hennes stjärntecken.
Hon blev faktiskt jätte glad och då är det roligt att ge bort något,man blir glad själv med,glädjen smittar av sig på något magiskt sätt,det är en fin känsla.
Sen skulle vi ha gemensam samling uppe i stora huset,vet ni vad som stog på tavlan där man skulle skriva aktiviteterna i veckan,jo så här stog det ordagrant.
M är en golare.
Fyfan vad arg jag blev,jag tycker inte om M och inte många andra heller och man har full rätt att tycka vad man vill,men att sjunka så lågt att man skriver sådant på tavlan är så lågt,ren och skär mobbing och det gillar inte jag,
men sen dök en mycket obehaglig tanke upp i mitt huvud att hon har gjort det själv,för när jag tänker efter så när hon skrev dit något efter så var det med samma stil,usch jag ryser och ber till den högre makten att minna misstankar inte är rätt,men jag brukar inte ha så fel,hon är ute efter uppmärksamhet och vill hänga ut K som den onde drottningen,jag är övertygad om det,för så sjuk är hon och kan hon få bort K så är hon ju nöjd hon har ju lyckats få bort några stycken under vår resa tillsammans och den har ju varat i fem månader.
Hon behöver helt klart mer vård än hon kan få här,hon är riktigt otäck jag blir mörkrädd.
Nu ska jag springa ner och äta vi ses senare mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0