Varken bättre eller sämre.

Jag har sovit hela eftermiddagen igen,men min hosta ger sig inte och mitt allmän tillstånd är helt upp åt väggarna,
nu gäller det att jag och sonen tar det lugnt som attan i morgon,så jag ska orka åka iväg till min man på söndag.
Jag är så orolig att jag inte kan åka,att jag blir sämre,men är det bara så här jag mår så kommer jag åka.
Jag har fått så mycket vykort från honom denna vecka,mer än vanligt så jag vill ju inte gärna göra honom besviken,
det hade ju inte bara varit honom jag gjort besviken utan mig själv med,så ni får hjälpa mig att hålla tummarna att det inte blir värre.
Efter som jag sovit hela eftermiddagen så är jag ganska off med att veta vad som hänt här,men jag var ju med på förmiddagen.
Då var det så att jag promenerade själv och sen var det gemensam samling för att höra helgplaneringen,i kväll ska det bli bingo om dom inte ändrat på det.
Efter planeringen så skulle vi åka ut och fika och då skulle vi ta med oss alla tomburkar som vi hållit på att samla
i någon månad belöningen skulle då vara en fika och det var gott jag tog en kopp choklad och ett danskt wienerbröd ett sånt med choklad på,det var jätte stort och aptiten är som tur är inte borta från mig än.
Sen efter som det är Halloween i helgen så fick vi jätte god mat,ibland överträffar kocken sig själv vill jag lova jag åt två portioner.
Sen efter maten hade vi ART-grupp vi var en liten grupp men den gav mycket,det handlade om känslor idag och vi hade rädsla som tema idag och det har vi ju alla.
Vi missbrukare är ju alla väldigt duktiga på att försöka undvika att känna över huvud taget,det är ju det som gör oss till missbrukare,vi proppar oss fulla med skit för att slippa känna någonting,eller dom rätta känslorna.
Jag var nöjd med gruppen fast jag började känna mig yr.
Sen var det raka vägen till sängen och jag kröp under täcket idag,det har jag inte gjort dom andra dagarna,då har jag legat ovanpå,men jag kurade ihop mig och somnade medesamma,tills klockan ringde och det var dags med mat igen,rostbiff och potatissallad stog på menyn,men nu var jag inte så hungrig,och köttet var alldeles för blodigt.
Så nu sitter jag här och skriver lite men är väldigt hängig,så nu avslutar jag och återkommer efter idol så det blir ganska sent.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0