Förlåt.

Det blev något fel på kontant surfen igår så jag kunde inte skriva mer igår tyvärr,jag kunde inte göra något åt det,
men bilderna kom ju in i allafall så ni hade något att titta på,jag och min son fixade med lite saker och mer blir det
och det bästa av allt,jag har lärt mig att sätta in bilderna själv så nu kan jag det och behöver inte,vänta på honom för att sätta in en bild.
Nästa steg är att ordna lite frågesport med någon liten vinst,men det får vi se när vi kommer till den biten,jag och min son kom iväg eller vi fick plats i bussen för det var bara tre andra som följde med,det var nog för att det inte var så fint väder.
Så vi var sex stycken som spelade och jag kom trea,det var ganska ok tycker jag,för jag brukar vara ganska dålig på minigolf ,en annan sak jag tycker var skönt var att inga problem människor var med,så allt gick smärtfritt,det uppskattade min son med,
Det är alltid underbart att ha honom här hos mig ibland tycker både han och jag att det är synd att han inte får sova över,men med så knepiga människor som det finns här just nu så är det kanske bra ändå.
Hon som har varit odräglig ett tag nu,tror hon kan styra och ställa med vissa personer och så klart vill hon att allt ska kretsa runt henne,dessa människor är ett märkligt fenomen.
Jag satt ute och pratade med personalen på altanen igår och kom fram till när det är så tryckt stämning här så behöver det inte vara att det kommit något utifrån utan att dom helt enkelt byter medeciner med varandra och det är ju svårare att komma på,men det finns ju lösningar på det och det vet dom ju om här på bygget.
Det knackade precis på min dörr,det var den odrägliga som ville spå mig med sina ängla kort och jag lät henne göra det,men hon kan ju inte ens engelska,hon gör det så komplicerat och sen har hon tagit medicin på det,så näsan den rinner hon är allmänt äcklig tycker jag,jag blir bara irriterad på henne.
Idag ska jag åka till min älskade make i helsingborg det ska bli underbart att träffa honom igen om jag får vara ärlig,då säger den där galna bruden att jag ska plocka en blomma till honom,men den får jag ju ändå inte ta in så det är ju ingen ide,och hon som har varit i svängen så länge borde ju förstå att man inte får ta in någonting,idag får vi ju inte ens fika,det var en engångs företeelse förra gången för att vi inte visste.
Jag får be om ursäkt ännu en gång men när man har missat att skriva(eller datorn krånglar menar jag)så kommer man inte ihåg allt som hänt men det har varit väldigt lugnt här i allafall.
Nu blir det inget skrivet förren jag kommer hem ikväll och då hoppas jag mottagningen är ok på datorn så jag verkligen kan skriva,jag tar nog med mobilen som jag kan fota med och tar ett kort på anstalten så ni får se hur den ser ut.
Nu lämnar jag er ha en bra dag,för det har jag tänkt att ha kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0