Hoppsan.

Jag glömde visst bort och skriva är så trött att ögonen går i kors,men det händer lite som jag får berätta,
Den tjejen som jag väntade tillbaka idag,den jag tycker bäst om,hon kom inte tillbaka,då har hon strulat till det hon med när det väl sätter igång så fortsätter det bara rulla det är lite obehagligt faktiskt,men har hon strulat till det så blir jag lite bekymrad för hon har problem med en kille som inte släpper greppet om henne så det kan ju ha hänt henne något.
Det blir inga dikter i kväll jag är för trött så vi får väl se i morgon hur det blir nu ska jag gå och lägga mig jag är så förbannat trött.
Jag känner mig starkare och starkare för varje fall,det låter elakt men det är det inte,utan det är en varning till mig hur lätt det är att falla om man inte är vaksam.
Ha en bra natt så ses vi i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0