Kall morgon.

Jaha,så idag är den stora dagen när jag ska åka iväg och träffa min älskling,det ska bli så roligt,konstigt nog så sov jag gott i natt det var inga större problem,jag åt inte ens någonting gott i natt,ett under har skett.
Jag har varit uppe och suddat runt sen kl.6,att jag aldrig kan sova längre det är märkligt.
Jag är lite bekymrad över det mesta nu angående resan,det ligger i min natur så det är jag van vid,jag kan inte låta bli att irritera mig lite på att dom bevakade besöken är på söndagar det är en jävla dag,den svåraste dagen att ta sig någonstans men det kommer väl att gå,man brukar komma över den värsta oron när man gjort resan en gång,för då vet man att det funkar.
Det verkar ha funkat här på hemmet i natt så det är ju skönt och i kväll ska jag sätta mig ner i lugn och ro och titta på tv på datorn,jag ska se här är ditt liv,för det missade jag igår för det var bingo.
Jag har en pirrande mage just nu,det var ju ett tag sen jag träffade min man nu,men det är ett mysigt pirr inte något obehagligt och det är ju huvudsaken tycker jag.
Mitt hat objekt har inte varit synlig i dag än och jag hoppas jag slipper se henne innan jag åker,men sån tur kommer jag nog inte att ha tyvärr.
Solen tittar fram mer och mer så jag kommer få en härlig resdag.
Nu får ni vara beredda på att jag inte kommer uppdatera så mycket idag tyvärr för jag är inte hemma fören kl.18 ikväll ungefär men det går inte att göra något åt,jag tänker inte släpa med mig datorn.
Jag tänkte igår att jag ska lära mig lite mer om bloggandet så det blir lite roligare att läsa,sätta in lite bilder och annat kul det ska jag försöka med nästa vecka,vi får se hur det går,jag är ju inte data expert precis,men ibland känner jag för att visa er någon bild på den vackra dimman som ligger över sjön på morgonen och kanske någon bild på mig och min son mm.
Vi får se hur det går.
Nu är det snart bara en timme kvar innan jag ska åka så nu avslutar jag med er och gör mig lite i ordning usch,vad jag kommer bli trött idag,
jag är ju inte van att vara på resande fot.
Efter detta inlägg så kommer ni få ett till inlägg med en dikt i för det hinner jag med hoppas ni får en bra dag,för det ska jag ha,kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0