Lugn tv kväll.

Det har varit lugnt här på bygget i kväll,har varit inne på facebook och roat mig lite sen har jag tittat på idol och kändis djungeln med personalen det har inte hänt någonting är det lugnet före stormen eller är det för att jag missat en hel dag här på hemmet,man kan ju inte så noga veta.
men jag själv är väldigt harmonisk sitter här vid datorn och käkar vit choklad och dricker Coca cola det är kanske inte bra men det är väldigt gott.
Jag sitter och tänker på min man,jag kan få en saknar extra mycket dag i bland och den kom idag och det kan nog bero på att vi har varit ute i naturen och det brukade min man och jag vara med,så det kanske inte är så konstigt.
Då blir jag lite ned stämd men det hör väl till.
En tjej pratar konstant med sin kille i telefonen,det måste bli tråkigt till slut man har ju inget att prata med varandra om.
Så har vi en tjej som är ganska ny,men som varit här innan henne blir jag inte riktigt klok på,om man ska hitta henne så ska man gå ner och titta i stolarna mitt emot kontoret,för hon sitter alltid där,ett mycket märkligt ställe och sitta på jag undrar vad hon är ute efter?
Ja,man kan spekulera i mycket,men hon kan ju inte ha så mycket för sig när hon sitter där eller hur?
Mitt terror objekt för tillfället har jag inte sett sen jag kom hem från vandringen,jag undrar vart hon håller hus.
Men jag tycker det är skönt att slippa se henne och samtidigt så saknar man henne mycket märkligt.
Jag känner att det inte blir mycket intressant skrivet för det finns inget att skriva om och det är skönt det med och ha en sådan dag när man bara vill leva i sin harmoni,så jag avslutar här.
Godnatt alla läsare och godnatt hemmet vi hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0