Mätt och trött.

Hej på er senare än jag trodde,men jag hinner med att skriva en gång till för det hinner hända mycket här på sen kvällen.
Jag ska börja med att jag klarade av det stora provet att skriva på tavlan i morse,ni skrattar säkert men det är faktiskt ett jätte stort steg för mig och till det hör att jag hade jätte ont i hjärtat innan,plus att det slog i galopp,men så vitt jag förstod så märktes det inte på mig,det kan både vara bra och dåligt om man ser det från den bra sidan så kan ingen upptäcka att jag är nervös det kan ju vara bra om jag ska söka jobb och sånt.
Det neggativa är att om jag inte ber om hjälp så är det ingen annan som stöttar mig i det problem jag har och jag kan fortsätta med det beteendet resten av livet och sedan börja må dåligt av det och börja att missbruka igen och det skulle ju inte vara bra.
Men hur eller hur så har jag ju talat om för den flesta personal att jag har dom problemen,så dom stöttar mig ju faktiskt,senare på gruppen gav dom mig en fiktiv guldstjärna och då blev jag faktiskt glad.
Vi hade ART.grupp kl.13. idag så det blev ingen sömn för mig efter maten i dag,det känns tungt,men jag kommer att vänja mig,tror jag i allafall,jag får verkligen ursäkta mig om min grammatik och min stavning är så kollosalt bra,men jag lär mig ju mer jag skriver,jag hoppas ni har överseende med det?
Jag Har försökt att skriva ett brev till min man,men då var jag så trött,så det blev lite hur som helst,efter som jag slummrade till mellan nästan varje rad,men min man säger att det är huvudsaken att jag skriver så det hoppas jag att jag klarar ut.
på gruppen pratade vi om ilska och impulsivitet också ett mycket intressant ämne,som har gjort mig olycklig mer än engång,men vi var bara tre på gruppen i dag,man kan ju undra vad dom andra är här för och ändå så klagar dom på att det är så tråkigt här och att det aldrig händer något,jag kan ibland inte begripa hur dom tänker.
Ja,annars har det inte hänt något,jo,jag fick iväg brevet till min älskade Eije,skickade med honom 200 kronor,så nu kommer det ju fram till måndag.
Det var ett gäng som åkte iväg och kollade på bio,det är nog en väldig känsla,men så långt har jag inte kommit än,det är för mycket folk så det hade bara blivit en plåga.
Nä nu kommer jag inte på mer att skriva kommer in vid 23.00 ha det bra så länge kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0