natt liv.

När jag väl gick och la mig igår så kom jag på att jag måste ha tappat min mobil på kvällen när jag satt och kollade på idol och blev lite orolig,för det finns vissa här som inte kan skilja på mitt och ditt och det skulle vara rena döden för mig om min skralltiga telefon försvann,för det är den enda som min man kan nå mig på,så jag låg och grubblade på det en stund men bestämde mig för att inte gå upp igen utan vänta tills morgonen.
På morgonen så pinnade jag upp väldigt fort och mycket riktigt så låg min mobil i fåtöljen där jag suttit,så då var det problemet löst.
Sen fick jag höra att det visst hade varit ett herrans liv i natt vid 01.30 när jag sov som godast och det var som vanligt dom två drottningarna som varit i luven på varandra,helt otroligt,men ibland har natten sitt eget liv,för när personalen hade gått ner så var alla vakna i tjejernas hus,dom höll på att färga håret på varandra och en massa annat skit,jag för min del tycker att dom ska sära på dom två drottningarna,en av dom måste gå annars kommer det hända en olycka snart och om jag fick välja så vet ni ju vem som ska gå,så klart hon som jag skriver mest om just nu,för hon sprider obehag och gör så andra far illa och gottar sig i det.
Hon liksom sitter och klappar takten medan andra går under och det gillar inte jag,men den andra är inte mycket bättre,men hon har lugnat sig och begripit vissa saker så hon är på rätt spår enligt mig,men nu är det ju inte jag som bestämmer här tyvärr.
Nu har solen börjat titta fram och det är snart dags för morgon promenad och det ska bli skönt idag ska jag ta handskarna på mig.
Vet ni vad jag tänkte att från och med nu så kommer jag när jag skriver om andra använda första bokstaven i deras namn det blir mycket enklare och skriva då och ni vet ju inte vilka det är när ni bara ser en bokstav eller hur?
Kanske några men inte alla.
Nu stoppar jag här och kommer in när det blir tid över.....kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0