Nu är jag tillbaka.

Tillbaka välbehållen och lycklig,trött av för mycket frisk luft det var så vackert jag tog några bilder på den mycket vackra naturen men som sagt så får jag se om jag kan ordna det själv annars så kommer dom in på lördag,vi vilade vid ett jätte vackert vattenfall jag tog lite kort där med jag njöt i fulla drag hela tiden det blev till och med för varmt att ha jacka på sig så den åkte av och hängdes runt midjan.
Den enda gången jag tyckte att det var lite jobbigt det var i en jätte brant backe,då kände jag mig nästan svimfärdig.
Och till råga på allt gick vi fel när vi kommit upp för backen,vi lurades av några träd som var markerade,men dom var markerade för att dom skulle sågas ner kom vi på sen när vi gått någon kilometer på den vägen,då var det bara att vända och gå tillbaka mot backen och till råge på allt så fick vi gå ner halva den jobbiga backen igen för vi skulle ha svängt i ungefär halva backen det ni.
Det jag gillade bäst var att det inte var något gnäll och vi som var med njöt allihopa,det är skönt att vara ute i naturen och att komma ifrån hemmet lite ibland,distansen är ju så viktig tycker jag och det höll dom andra med om.
Vi var fyra stycken som var med plus två personal det är vi som alltid är med på allt.
Det är ju alltid tråkigt när alla inte följer med men,men dessa ungdomar,dom förstår nog inte vitsen med någonting,dom förstår nog knappt varför dom är här.
Nej,mer sånt här och tvinga dom små liven att följa med,det är ju så viktigt,dom som klagar så mycket att det inte händer något här,borde ju följa med tycker man ju.
Det var ju i alla fall en trevlig tripp så jag har ju inte varit här på hemmet så vad som hänt här kan jag ju inte berätta tyvärr.
Jag kan ju berätta att precis i detta nu så dödade jag den sista flugan jag överlistade den så nu störs jag inte av den mer.
Det blåser som katten ute fy för detta höstväder.
Nu ska vi snart äta kvällsmat det blir bagetter av något slag bruchetta tror jag dom hette,kan vara gott.
Nu avslutar jag vi hörs senare igen kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0