Nu lägger sig mörkret.

Jaha,ännu en dag har gått,det är märkligt hur det kan gå så fort,vi var ett tappert gäng som kom iväg på shoppingturen,efter många om och men kom vi iväg,vissa skulle ha med sig sina medeciner och andra måste göra sig fina,men vi kom iväg en kvart försenade och det var ganska bra jobbat.
Jag fick handlat lite kläder,för nu börjar det ju bli höst och då kan man inte längre gå i sommar kläder.
Det känns ganska konstigt att gå och handla sina kläder innan har man fått kläder av andra eller på något annat sätt förskaffat dom.
Jag har postat iväg ett brev till min älskade man och har hunnit med att spela alfapet med en personal,jag tycker om att spela spel för då håller man hjärnan igång och det är behövligt,när man slitit ut den genom missbruk.
En av killarna som åkte ut här ifrån kom tillbaka idag,det är bra att han fick en chans till,han är ju så ung.
Det kom en ny kille idag och dom vanliga tjejerna började direkt fjädra sig,med dom vanliga menar jag att det är några stycken här som söker bekräftelse precis hela tiden och det kan vara ganska jobbigt att se,ibland skäms jag på deras bekostnad.
Men jag är här för min egen skull,så jag försöker att bara kosentrera mig på mig själv och mina problem.
På för natten är det mycket som händer här,folk börjar må dåligt och springer upp till personalen och gråter och skriker,senare på natten så blir det öde.
Ja,nu har mörkret lagt sig över behandlingshemmet och jag undrar stilla vad som ska hända just denna natt?
För på natten lever alla sitt eget liv och det kan innebära vad som helst.
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Eva Lindqvist

Hej Jenny

Gillar verkligen din blogg- det är väldigt intressant att läsa dina inlägg ser fram emot att få föja din resa.



Kram

Eva

2009-09-08 @ 01:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0