Vandring.

Om en halvtimme ska vi åka ut och vandra,vi ska vara borta hela dagen fast vi bara ska gå 7 km.
Det blir ju en lugn och sansad vandring,så att alla ska kunna följa med,jag är nyfiken som attan på vilka av oss som följer med,men det ska ni få rapport om när vi är tillbaka.
Vädret värkar bli ganska okej faktiskt det enda är att det blåser,men det gör det ju nästan alltid här nere,så det är inget nytt.
Igår var det lugnt och i natt var det lugnt här på bygget och det är skönt att det lugnat ner sig.
Jag måste bara bryta in och säga en sak att den här datorn är bra för mig jag övar bort min dyslexi för det kommer röda streck under ordet om jag skriver fel,då får man kolla ännu en gång och skriva ordet till det röda strecket försvinner så det är alltid en mening att man köper något som man önskar sig.
Nu har jag sagt det,ja, nu är ni berädda på att jag inte kommer in fören efter vandringen och det är vid kl.17 ungefär.
Jag ska försöka hinna bädda sängen och gå på toaletten innan det bär av jag ska se om jag kan ta några foton på den fina naturen som jag i så fall sätter in till er på lördag då min son kommer,för jag har inte lärt mig riktigt hur man gör,men jag kan ju faktiskt försöka själv först,men jag är så hemskans rädd för att förstöra datorn,fast min son sagt att det gör man inte.
Så varför inte det är klart att jag ska försöka.
Nu är det tjugo minuter kvar till vi ska åka så nu avslutat jag med att vi ses senare i kväll då ska jag skvallra lite om vad som hänt på den berömda vandringen.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0