Vilken cirkus.

Ni får ha tålamod med mig men jag har haft fullt upp precis hela dagen,fast ändå inte,men jag har inte haft tid att skriva synd nog,för går det för lång tid så glömmer man ju allt som hänt under dagen för utom do helt galna sakerna så klart.
På morgon samlingen så tog personalen upp det som hände i natt,och då sitter dom små fjantarna och säger att dom inte vet något och tror att det kommer stanna där,men då blev det ju ändå mer frågor varför dom inte lagt sig i osv och om någon hade hållhakar på dom ja,det blev större än det var från början och det blev en jätte konstig stämning efter och då när vi satt utanför och rökte så kom min värsta mardröm med sin kille och skulle börja tjaffsa ännu mer,då flydde jag fältet,det kan bli för mycket och det värsta av allt när folk springer runt och har håll hakar på varandra så blir det aldrig bra,för vissa har en tendens att utnyttja det till max och då mår den andre så dåligt tillslut att han inte pallar vara kvar och ännu en gång får jag tacka min lyckliga stjärna att jag inte blandat mig i något sådant tjaffs,nu ger jag mig själv en klapp på axeln igen,för jag reder ut alla dessa komplicerade grupp tryckningar till höger och vänster.
vi åt sprödbakad Lax idag och efter det var det KBT men det mynnade ut i samma diskution som i morse till en början,men efter som dom största bovarna inte var där så fick vi byta ämne och ta upp det igen när någon av dom är närvarande vilket blir imorgon. Men ingen kommer bli klokare då utan det kommer bara bli ännu mer förnekelse och dumheter,men,men vi får väl se.
Sen fick vi en bra fråga att suga på
Varför är ni här och varför deltar ni i grupperna,det var ju en väldigt klockren fråga när det gäller oss tjejer,men det blev inte rätt svar från alla.
Men jag kan ju bara gå in på vad jag själv svarade.
Jag är här för att ändra ett helt liv,till något possitivt och det krävs mycket jobb och grupperna är mitt verktyg när jag är här.
Och det tycker jag är en enkel lösning på något så svårt project men det kommer nog gå denna gång.
Nu avslutar jag och kommer in någongång vid tio om inte datorn strejkar då,för det gör den ju ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0