9 timmar kvar.

Ja,så är läget sen lämnar jag mitt kära hem efter elva månader kan man nästan säga den 7 april skulle det blivit 11.
Det känns jätte skönt faktiskt,men om jag får vara ärlig är det lite vemodigt med,för jag har ju verkligen kämpat och slitit och haft både medgång och motgång och nu ska vi se om jag blir en blomma denna gång,men jag har ju haft tiden med mig så det blir jag med all säkerhet.
Nu är klockan snart 24 och jag har inte hunnit med att packa allt så det får bli som det blir jag valde ju sonen lite före packningen men det är ju inte så mycket,men jag tycker synd om städerskan som får ta itu med städningen för nu har det verkligen fått gro igen senaste månaderna så hon får att göra det skäms jag lite för men,men sånt är livet.
Dom kommer upp med sakerna någongång i veckan och jag får ju verkligen hålla tummarna att dom inte kommer på tisdag för då har jag fullt upp med att gå till banken med min son och skriva på några papper och sen följer han med hem till lägenheten och vi ska till Helsingborg och handla lite saker till vår lilla tripp som vi ska göra snart.
Så det är enda dagen som jag är lite upptagen.
Nä nu är jag trött så jag säger godnatt till er och godnatt hemmet för sista gången men i morgon på morgonen ses vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0