Dags för natta blosset....

Ja,när jag har skrivit detta lilla inlägg så ska jag ställa mig på min balkong och ta det sista blosset,det är ganska skönt för jag bor på tredje våningen och då vågar jag faktiskt gå ut själv mitt i natten.
För ni som följt mig vet ju att jag är väldigt mörkrädd annars.
Jag satt och tänkte idag att nu är det snart 3 veckor jag har bott i denna lägenhet utan ett hem där man ändå är ganska skyddad och jag är oerhört stolt över mig själv att jag ännu inte drattat dit,jag får väl klappa mig själv på axeln för detta,men som min yrsel håller på så kan man ju tro att man gjort något,jag tror många jag pratar med om det tror att det är något sånt men tji fick dom för jag kämpar på.
Jag har packat upp två  lådor till men jag var aldeles för yr idag så jag väntar in min son på lördag så gör vi det tillsammans om han nu kommer.
nä nu ger jag mig ut och tittar på det fina vattentornet jag tror jag ska ta ett foto på det en kväll men först måste jag ladda mobilen det är mycket med det jordiska.
God natt på er och god natt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Okej nu har jag klickat på youtube länken:)

Hoppas du vinner!

2010-04-23 @ 18:31:25
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0