Jaha,nu bär det snart av....

Min son kommer till mig i morgon,han kommer och möter mig vid tåget när jag varit hos min man,det ska bli så kul,
Sen bär det snart av till Turkiet det ska bli så kul.
Denna dag har varit en slappar dag för mig har inte gjort många knop och i morgon bär det som sagt av till min man.
J ringde idag jag blev jätte glad att höra i från henne,det har visst varit en rejäl rensning på hemmet,men det var väl på tiden det.
Om två veckor kan hon börja få åka till mig igen och det ser jag faktiskt fram emot.
Jag är så uppe i min resa nu så om vi säger så så länge och jag lovar att efter resan så ska jag bättra mig.
Godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0