jobbigt att ha ståbiljett till vårdcentralen.

Nu har jag sprungit på den där förbannade vårdcentralen hela veckan och idag kom dom på att dom kunde ta proverna i fingrarna i stället det är väl begåvat och jag är inne i min mycket kvinnliga vecka och svettas som en dåre.
Idag har jag inte gjort någonting bara vilat och suttit på vårdcentralen från åtta till elva,men,men vad gör man inte för att reda ut sina problem men efter detta så kommer jag inte sätta min fot på en vårdcentral på hundra år jag lovar,det känns som man börjar bli som alla pensionärer som sitter där dagarna i enda.
Jag har börjat plocka ut dom kläder som jag ska ha till turkiet för nu börjar det närma sig.
Och då hörs vi inte alls på en hel vecka så då får jag kanske abstinens efter min lilla dator kan jag tänka fast nu har man inte lika mycket tid att vara inne som innan det märks det med,men nu ska jag lägga mig för i morgon skall jag till vårdcentralen för ett sista prov som jag måste ta innan jag tagit min ep-medicin,men nu vet dom ju att dom ska ta i fingret så då blir det inte så långvarigt får jag hoppas.
Godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp :) min tränare ringde o sa att ja kunde va med :D



jag ska gå i skola :( och se på teater!

dudå?

2010-04-30 @ 07:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0