Nu ska jag lägga mig.

Har precis tittat på Millennium på tv den var spännande och nu är jag trött.
Min son kommer att vara uppe en stund till,men jag måste sova så jag mår hyfsat i morgon när jag ska till min man i Helsingborg,jag är ju så himla orolig för min yrsel som gör sig påmind speciellt när jag är ute och far och jag är ju helt ensam i morgon och då skulle det vara kattastrofalt om jag ramlade ihop.
Vi har gjort mycket idag,vi har handlat och lagat mat ihop,det var länge sen vill jag lova och sen har vi burit ner lådor i källaren,som jag sagt innan så är det bara tio lådor kvar att tömma nu av 50 stycken det är inte illa tycker jag.
Och jag ska försöka tömma resten nästa vecka,så vi kan bära ner dom på lördagen,sen bär det av till Turkiet i en vecka det skall bli så roligt men då får ni klara er utan mig den tiden,för jag tänker banne mig inte ha med mig datorn dit.
Men jag är ju hemma en vecka till.
nä nu ska jag lägga mig godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Mona

okej :D vart har du flyttat? :)



tack :) men gjorde illa mig så det blir inge tävling :/

2010-04-25 @ 10:31:29
URL: http://ebadianlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0