Nu var det länge sen

Ja,igår hade jag inte tid att skriva något jag och sonen åkte iväg tidigt till Helsingborg,för att handla lite till resan som det snart är dags för,man börjar ju få lite resfeber nu,jag är ju lite flygrädd med.
Min son är så gullig han vet ju om detta med yrseln så när vi skulle gå längre sträckor så tog han mig under armen för jag hade berättat för honom att J gjorde det när vi gick ut och då kändes det mycket bättre.
När vi kom hem så handlade vi lite chips och sånt och festade till det med sen spelade vi på wii spelet,fy vad det var kul.
Sen gick vi och la oss efter millennium i alla fall jag.
I morse delade vi på oss,min son åkte mot Hässleholm och jag mot Helsingborg för att göra min veckliga tripp till min älskade man.
Nu är jag trött så jag säger godnatt till er och godnatt min lilla lägenhet vi ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Joo men jag hade en bra helg:) själv då?

2010-04-19 @ 16:08:50
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Mona

hej, hur e läget :)?

2010-04-23 @ 07:13:36
URL: http://ebadianlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0