Trött på askmoln nu..

Jag börjar ju bli lite orolig att det ska hålla i sig till 2 maj när jag och sonen ska ut och flyga då kommer vi ju inte iväg det hade ju varit typiskt.
Det blev sent idag med trodde jag skulle kunna bli lite tidigare idag men icke,jag fastnade inne på facebook med spelen där det är väl typiskt.
Nu har jag tömt 4 lådor till som jag ska försöka att bära ner själv i morgon men jag är tveksam att jag klarar det men jag ska verkligen lägga manken till annars så blir det med sonen på lördag.
Berget med lådor minskar ju i alla fall.
Mina katter kommer någongång i maj jag har längtat så då ska jag fota dom och visa upp underverken som har varit ifrån mig nu i över ett år.
Nu har jag inget mer på hjärtat så god natt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hur är det med dig idag då? JAg ska hälsa Gunhild! :)

2010-04-22 @ 07:22:38
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Joo det är lite o tänka på:)

Det lät som en rätt bra balndning;) Jag försöker vara mogen ibland, vill vara smart, men absolut inte tråkig:)

2010-04-22 @ 11:42:18
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: sara

Boken jag läste var Liza Marklunds ASYL. jag har inte läst några av hennes böcker förut eller den första bocken som heter Gömda men det gick kanon att börja med Asyl och gud så fast jag blev! Kanon bok!

Ja jag ska ju flyga nästa torsdag men flygen har börjat komma igång igen här i London så jag hoppas att det fortsätter på den vägen. Hörde ju att Stockholm öppnat iallaflal så det är ju på rätt väg iallafall.

2010-04-22 @ 13:27:58
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0