Vilken dag det har varit.

Jag tänkte trycka in ett litet inlägg innan det blir natt för en gångs skull.
Jag har varit hos min man idag och det var underbart,han märker skilnaden på mig redan att jag inte är så stingslig och att jag inte beklagar mig precis hela tiden om vad som händer på hemmet och det är ju positivt eller hur?
Och nu mer än någonsin önskar jag att han var vid min sida och hjälpte mig med all röra observera att idag har jag faktiskt fått undan en säck med kläder bland annat sen i morgon så ska jag slänga och försöka bära ner saker i källaren,men det beror på hur det känns med yrseln och mina leder annars får det vänta tills min son eller J kommer nästa gång men jag känner ett behov av att få det gjort så soffan får plats om det nu blir en soffa man vet ju aldrig med hemmet för nu är jag ju inte viktig längre i deras sammanhang.
Solen har lyst på mig och på alla andra med har jag förstått och bara det gör ju att man känner sig glad.
Jag åter kommer i kväll ha en fortsatt trevlig dag så länge.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hej!



Nu var det så där längesen igen som jag svarade. Bara haft en jäkla massa å göra. Börjar lägga upp en massa foton nu men det tar tid pga blogg.se som inte vill funka.



Det var min kusin som dog i cancer. Alldeles för ung.

Hur är det hos dej?? Nått kanon som hänt?

Vi hade en himla fin helg på Isle of Wight.

2010-04-13 @ 14:52:51
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0