Är i permisions lägenheten.

ja,det har varit en ganska omvälvande dag,det har inte hänt så jätte mycket men ändå en hel del.
Jag och en av personalen var själv nere i tjeje huset för J och den andra personalen hade åkt iväg en runda för att träffa hennes chef.
vi två som var kvar åkte och handlade vi hade bestämt oss för att äta bakad potatis med lite olika röror,det känns alltid lite konstigt att vara helt ensam med någon,jag får lätt för mig att den andre inte tycker det är så roligt,det är typiskt sånna där tanke fällor som man lätt hamnar i har jag märkt och nu blivit uppmärksam på efter som vi pratar rätt mycket om det i grupperna.
Nå väl det blev god mat och det är ju huvudsaken,efter maten så packade jag ihop mina saker som jag tänkt ha med mig till lägenheten,det gick ju ganska så fort och jag fick mina mediciner som jag skulle ha med mig,samt nycklar och pengar och sen bar det av.
Först skulle jag ju till tandläkaren igen och jag var ganska rädd men jag hade ju en med mig som höll mig i handen.
Men det gick mycket bättre nu än det gjorde förra gången,men det som är obehagligt är ju att jag slutar att andas och det leder ju till i sin tur att man får panik,men nu har jag gett mig den på att jag ska klara hela linan ut,för då är det ju över.
Sen handla lite och bli körd till lägenheten,väl där så la jag mig på soffan och sov,jag blir alltid helt slut efter ett tandläkarbesök.
Sen har jag pulat runt lite här i lägenheten och käkat lite och sovit lite mer och nu har jag precis kollat på efterlyst på tv och jag slutar aldrig förvåna mig över allt grymt som händer runt om kring oss.
Och nu är det dags för sängen så god natt på er alla.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja nä det är inte så värst dyrt faktiskt om mn bara har enklare problem. Dom har fasta priser för olika saker så det gör det billigare liksom.

En lagning kostar £35 för en vuxen. Dra ut en tand kanske kostar £65 osv...

2010-02-18 @ 13:53:02
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Idag har jag suttit på föreläsning så långt, men snart ska jag fika, träna och spela match. Vinner du idag då? :)

2010-02-18 @ 15:29:03
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: ISABELLES FOTOBLOGG

okej :)

jag ska låna min kompis stäm maskin i helgen ;)

2010-02-18 @ 18:54:51
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0