Dags att lämna gökboet ett tag.

Idag åker jag iväg på permis igen och ni skulle bara veta hur skönt det känns,är borta ända till fredag morgon,distansen behövs blir jag mer och mer medveten om.
En ny tjej låt oss kalla henne A,har fått mig och gå i taket många gånger men i natt tog hon priset satte igång brandlarmet genom att ställa sig och göra pannkakor mitt i natten,så när jag vaknade av att det ringde av bara helvette så fattade jag först inte vad det var,men när jag vaknade till så fattade jag och slängde på mig kläderna och gick ut,det gjorde alla i huvudbyggnaden.
Men jag är faktiskt glad för att A inte kom upp till flaggstången för då skulle jag nog ha lappat till henne i ren förtvivlan,för är man funtad som mig som ändå inte sover många timmar och nu i natt alltså bara sovit 2 timmar,för efter brandkåren varit här så kunde jag ju inte somna om.
Jag är orolig för hur det skall gå idag när jag ser henne nu vid frukost,men jag skall försöka bita ihop verkligen men det kan jag ju inte lova att det går.
Jag är ganska orolig,så jag kommer nog be henne vänligt men bestämt att hålla sig undan mig till jag åker i dag.
Jag vill ju inte göra mig olycklig på ett ufo.
ja, nu skall jag prova mitt yttersta prövnings moment gå ner och äta frukost.
Vi hörs senare kram så länge.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Jag skulle få hem tandblekningen nu under veckan, och sen ska jag testa om den är nått att ha :)

2010-02-10 @ 12:26:51
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Okej , ne jag skriver inte dikter. Men jag kanske borde:) Känns som om att jag inte är så duktigt på de...men kan ju försöka;) Tack för tipset!:)

2010-02-10 @ 16:28:21
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad jobbigt...

2010-02-10 @ 22:19:46
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Pinch My Ass and Call Me Charlie

Sorry för sent svar!

Hoppas allt är bra med dej?

Åh vad mysigt med långa promisar! Älskar det. Känns så bra i kroppen efteråt oxå.

Ska snart hoppa i säng så godnatt!

2010-02-10 @ 23:38:38
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0