Det kommer nog gå.

Det är en jobbig känsla att känna ilska och är man rädd för sin egen ilska är det riktigt obehagligt.
Men jag känner att nu när jag har distansen några dagar kan det nog fungera på ett helt ok sätt faktiskt.
Så jag överlever i alla fall.
Men det jag vill skriva om är faktiskt otillfredsställelsen när jag gick upp i högvarv och inställd på en fight och jag gjorde annorlunda,den känslan jag fick då var inte den man tycker jag borde få.
Jag kände mig lessen besviken och otillfredställd,det var smällen jag saknade för att få ur mig det onda.
Det är mer normalt för kroppen än att bara låta det gå.
När jag kom hit till lägenheten så hade jag först fått med mig fel nyckel,så dom fick komma med den rätta och det tog ju några minuter och sen skulle jag ju handla mat,det tog ju sin tid och sen skulle jag få igång datorn då upptäcktes det att mitt månadssurf gått ut så då fick jag gå en gång till och det tog tid.
Sen skulle jag äta och sen kunde jag lägga mig på soffan och läsa lite,då ringer min man,två gånger och vid detta laget så börjar jag bli lite tjurig för jag är ju så himla trött.
Sen somnade jag en stund på soffan och nu skall jag lägga mig för natten.
God natt på er alla...

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Varför befinner du dig på behandlingshem?

2010-02-11 @ 06:54:48
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Idag blir det skolan, sen vet jag inte vad jag hittar på. Själv då? :)

2010-02-11 @ 09:10:19
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0