God jordgubbstårta mums.

Det känns ju alltid lite konstigt när någon åker ifrån,separationer är aldrig kul,men det är kul att dom bjuder på tårta tycker jag.
Jag skall ju ut och åka min urjobbiga resa i morgon så i morgon blir det också lite tunt med inlägg för dit jag ska tar jag inte med mig någon dator,det är för avancerat ha,ha,ha.
Jag kan inte begripa mig på vissa människor här,men det är ju deras problem,jag är inne i en trött på alla människor period just nu,men jag har haft jätte kul med min son idag det har blivit en hel del skratt och vi har faktiskt kommit till skott och beställt vår berömda resa,den går av stapeln den 2 maj och det ska bli jätte kul,men då tar jag ju givetvis med mig datorn.
Jag har också varit inne på bostadsrätter och kollat och hittade en fin,men vi skickade iväg några mail och så får vi se vad vi får för svar,intressant måndag kommer det att bli.
Nä nu är jag trött så jag säger god natt och god natt hemmet vi ses i morgon.
OBS. Här på hemmet är det så tyst så man undrar om det är någon där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0