har inte haft tid än idag.

Jag kan ju börja lite med går dagen då datorn krånglade lite och sen glömde jag faktiskt att gå in när jag väl kom ut på nätet så jag får väl som vanligt be om ursäkt.
Igår var en lustig dag,jag och tjejerna åkte iväg till ett billigt varuhus för jag skulle handla plast blommor till min man,så han skall få lite mysfaktor på sitt rum i fängelset,dom var inte billiga vill jag lova.
På hemvägen var det lite spännande för då kasade vi ner i diket,det blev inga personskador och inga bilskador heller för den delen.
Men det kunde ha gått illa men tack vare så mycket snö som det har kommit så kunde inte bilen välta på sidan.
Lite spänning i vardagen är inte fy skam.
Idag har det inte hänt så mycket mer än att min son har kommit och vi har suttit och beställt kläder på nätet,jätte kul.
Nu kommer jag inte in mer förens i kväll när jag går och lägger mig så ni får ha en underbar dag för det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Pinch My Ass and Call Me Charlie

Hur många är ni som bor tillsammans?

Och vad är det för slags hem?

2010-02-13 @ 14:23:52
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Emma

KOMMENTERA PÅ MIN BLOGG OM DU VILL BLI "VECKANS BABE"

LÄS MER OM DET PÅ MIN BLOGG!! KILLE SOM TJEJ SPELAR INGEN ROLL!!!!!!!!!! PUSSHEJ<33

2010-02-13 @ 22:46:21
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Igår var jag på genrepet av andra deltävlingen av melodifestivalen som var ikväll, idag har jag tagit det lugnt och morgondagen ska spenderas med min pojkvän, din helg då? :)

2010-02-13 @ 23:01:56
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0