I går kväll kom jag inte ut på bloggen.

Det brukar strula med jämna mellanrum,med att komma ut här på bloggen och varje gång så blir jag så frustrerad så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Hos tandläkaren gick det bra igår han tog och gjorde lite enklare saker i min mun,men jag lovar er att ändå hann tårarna komma och jag slutade andas och allt det där som hör till när man har tandläkar skräck det var ingen höjdare och efter besöket så var jag så himla trött så jag gick faktiskt och la mig och sov som en stock.
Senare på kvällen så toppade jag mitt hår och det var nog väl behövligt.
Den där tjejen sjag pratade om som jag inte tyckte så mycket om hon blev utskriven igår,för hon hade slagits och jag blev inte särskilt lessen för det,utan snarare tvärtom.
Man får ju inte slåss här är det ju sagt och jag ska tala om för er att än håller hemmet måttet i mina ögon,för våld leder till direkt utskrivning fortfarande och då känner jag mig säker.
Jag har redan hunnit tvätta nu på morgonen och det känns skönt att ha det gjort faktiskt.
Jag måste berätta en sak till för er.
Jo,jag tror att det är grönt kort för lägenhet nu men det är inte riktigt klart än.
Nu skall jag ner i tvättstugan och hänga upp tvätten så ni får ha det så bra så länge kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0