I morgon får jag svaret.

jaha ännu en dag har gått och den har varit lite lustig på många sätt för jag har ju gått och väntat på besked från lägenheten men det kom inget så jag körde en liten ful grej med honom för att han skulle skynda sig på.
Och mycket riktigt i kväll fick jag svar att han skulle försöka få tag i vice värden i morgon,för han hade inte fått fatt i honom än,så beskedet lovade han skulle komma i morgon så nu börjar det bli spännande.
Idag har vi på gruppen gått tips runda för att se vad vi lärt oss på dessa nio veckor som gått,på alla våra grupper.
Jag och J hade bara ett fel men det var en vansinnes runda som vi kunde ha gjort oss riktigt illa på,höll på att ramla flera gånger.
Sen var det lunch och jag och J skulle bära ner maten och diska,men J skulle iväg så jag diskade skålarna själv.
Sen la jag mig att sova och det var som vanligt jätte skönt.
Ja,hela dagen har varit behaglig jag har varit lugn och sansad och det är en fördel.
Nu är jag trött och tänker gå och lägga mig.
Så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar att spela biljard, jättedålig dock men det är roligt! Kolla på biljard på tv därimot eller så är dödligt tråkigt! Det är som att kolla på en shack atch!

2010-02-24 @ 16:56:32
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tänkte att filmen blir en överraskning till senare igår kväll för att jag skulle lägga ut en recension om den, men självklart glömmer jag det! ^^

Jag säger till när jag har lagt ut en recension till den ;D

2010-02-24 @ 18:25:29
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det låter inte alls bra det där. Vad har han gjort mer exakt?! :O



Min flickvän bor i Västerås..

2010-02-25 @ 08:12:10
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0