I väntan på grupp.

jag var bara tvungen att titta in och säga godmorgon till er och informera er om att jag skall till tandläkaren idag igen alltid lika mycket ångest förknippat med dessa besök,jag betvivlar att det kommer att bli bättre.
jag sitter och väntar med spänning på att få besked om jag får lägenheten eller inte och jag håller tummarna så dom blir blå,för ingenting är säkert och jag får vara försiktig med att ta ut något i för tid för då blir jag extra besviken.
Nu ska vi snart ha grupp så jag avslutar här och hoppas ni har en bra dag kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag har varit hos min flickvän i helgen och hennes familj, vad har du gjort då? :)

2010-02-22 @ 11:26:03
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0