Jag fick lägenheten.

Jag får väl börja som vanligt med att be om ursäkt för att jag skrev så lite igår eller inget alls,jag har haft fullt upp med att smälta att jag faktiskt fick lägenheten,det är faktiskt helt otroligt,kan knappt tro att det är sant.
Tänk er mig Jenny som ägare till en lägenhet,det trodde jag aldrig skulle ske på denna sida om graven inte ens i min vildaste fantasi.
Nu är jag så lycklig men samtidigt är jag jätte nervös för att det inte ska klaffa,på ett eller annat sätt,jag tror inte direkt på det förens jag har nyckeln i handen.
Och nu öppnas en helt okänd värld för mig,som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera,men förhoppningsvis så får jag hjälp.
Ja,och så över till dagen jag skall till tandläkaren vid 12 och det är lite läskigt för dom skall i dag dra ut en tand,fast det är ingen tand utan en rot som sitter kvar så det blir någon form av liten operation så jag kan nog tro att jag kommer vara med tagen efter det.
I natt så har jag varit i pemis lägenheten och kommer så vara idag och i natt med,det är skönt men nästa gång så kommer jag eventuellt få permis till min egen lägenhet det ska bli så underbart så ni vet inte.
Jag avslutar här och återkommer med lite drömmar om lägenheten senare kram så länge och irra inte bort er i snön.

Kommentarer
Postat av: sara

Asså gud va roligt med lägenheten! Stort grattis!

Var är den nånstans?

2010-02-25 @ 10:03:58
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

Vad kul att du fick den!:)



Ja den telefonen är riktiogt bra, den är ju några år gammal så priser är nog inte så högt. Kanske 500kr eller något sånt:)

2010-02-25 @ 10:36:13
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0