Nu är det dags för sista inlägget.

Som vanligt har det snöat hela dagen och jag är så trött på det nu,men man kan inte styra vädrets makter och det är väl tur det kanske...
Min son har som jag skrev varit här hela dagen och det har känts bra och sen har ju klart en annan av tjejerna haft besök av sin man med och efter det så var det som förbytt hon var synbart påverkad men pissproven var negativa och hon blåste noll då måste dom tolka det som hon inte är påverkad...ett konstogt resonemang faktiskt men så är det här och då får man väl finna sig idet men ingen kan få mig att tycka och tänka vad jag vill om det och om hela denna kvinnas existens det är M varning på henne och det säger inte lite om ni kom ihåg M från i början när jag skrev.
Men låt henne hållas det kommer inte hända något ändå......
Jag bryr mig inte så himla mycket längre,jag tänker bara på J som är grymt irriterad...
Nä nu är jag trött och i morgon är det alla hjärtansdag och givetvis ska jag träffa min man då hurra.
Nu går jag och lägger mig och ni får sova så gott och god natt hemmet vi ses i morgon..

Kommentarer
Postat av: emma

sv, haha ja det funkar det med :)

Livet rullar på, har ingen att fira alla-hjärtansdag med! även om det nu är så att jag är på G med min granne, men vi har inte snackat om det lr så:p Hur är det själv??

2010-02-13 @ 23:40:51
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Ja det var jätte häftigt :)

Kram

2010-02-14 @ 00:40:37
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0