Nu är det res time igen.

Ja,nu om en halvtimme skall jag ut och åka igen,det tar som vanligt emot men har jag väl börjat så är allt så mycket lättare.
jag har hunnit med och vara ute på fb en liten stund och greja lite,jag tycker faktiskt om fb,man håller kontakten med många människor som man annars skulle förlora kontakten med helt,för man orkar inte prata med dom i telefonen om dom skulle vara påverkade då är detta ett enkelt sätt.
Jag är väldigt glad idag hoppas det håller i sig och nu innan jag åker ska jag gå in och väcka en av killarna för han lämnar ju hemmet idag.
Jo,det hade jag nästan glömt idag så firar jag nio månader i drogfrihet,det längsta som någonsin varit sen jag var tolv år gammal,ni må tro att jag tycker det är mäktigt,jag är för en gångs skull stolt över mig själv jag har verkligen presterat något i mitt liv som inte är skit.
Nä nu avslutar jag så ni får ha en underbar dag för det tänker jag ha.
Så ses vi ikväll kram på er.

Kommentarer
Postat av: Peek-A-Boo

Åh jag kan tänka mig det!

Jag vill baka nått! Nått litet enkelt...typ muffins... med hallon i...kladdkaka vore gott oxå men kakaopulvret här smakar skit så.. vettesjutton.

2010-02-07 @ 14:12:47
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Okej:) Nej den är inte om Stones, men jag fattar som om att den är från den tiden då dom var riktigt stora:) Nog för att dom är de nu oxå men;)

Jag har läst riktigt bra biografier om stones, o dom har verkligen haft intressanta liv

2010-02-07 @ 16:05:56
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0